Indretning

Når du skal indrette din nye erhvervsejendom

Skal I til at indrette jeres nye erhvervsejendom?

Når man skal indrette din erhvervsejendom, er der en mange praktiske overvejelser, som du og din virksomhed bør gøre jer – valget af nyt inventar er et emne, der oftest trænger sig allermest på.

Når erhvervsejendomme udlejes, sker overdragelsen i adskillige tilfælde uden møbler og inventar. Det kan være bekvemt for dig som lejer, at du kan medbringe dine egne møbler tilpasset ejendommens formål.

Arbejdstilsynes har fastsat og fastsætter løbende nye konkrete krav til indretning og inventar på danske arbejdspladser, som man som dansk virksomhed skal overholde. Det er derfor vigtigt at holde sig disse krav for øje.

Der findes gode muligheder for at få professionel hjælp til indretning og til at få tilpasset inventaret i overensstemmelse med dit erhvervslejemåls sjæl og fremtoning.

Inventar- og møbelvalg

Hvis du skal købe nyt inventar og nye møbler til dine erhvervslokaler, skal du eksempelvis tage stilling til, om lokalerne skal indrettes som enkeltmands-eller flerrumskontorer.

Er det sidste tilfældet, skal du også beslutte, om din erhvervsejendom skal bestå af åbne og/eller lukkede kontorlandskaber, hvor mange konference- og mødelokaler, dine erhvervslokaler har behov for etc..

Under punktet indretning hører også påtrængende temaer som belysning, lydisolering, design af specielt inventar, farvesammensætning, valg af materiale og planter – altsammen tilpasset din erhvervsejendoms behov.

Få hjælp til indretning

Få god rådgivning til indretning af din nye ejendom. Klik videre her og find de rette løsninger til din nye indretning.